7 komentarze
  1. Fajne te kurteczki byłam widziałam miałam ochotę kupić,ale....w tą sobotę mamy wesele znajomych i niestety duży to wydatek i kurtkę kupię kiedyś...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te wesela...ja w sobotę też mam przyjemność uczestniczyć w pięknym dniu zaślubin młodej pary. Szkoda że to ciągnie za sobą niezłe koszty i często trzeba w danym miesiącu z czegoś zrezygnować :(.. znam ten ból kochana.

      Usuń
  2. U nas dzieciaki zaopatrzone w te kurteczki są idealne !! I w użyciu bo taka pogoda, że jesienią powiewa ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda dziś okropna fakt, chociaż ja się z deszczu cieszę.(susza nie jest fajna). A kurteczki idealne na takie dzionki, do tego kalosze i super spacer w poszukiwaniu jesieni ;)

      Usuń
  3. Właśnie! Chciałam je kupić synkom, ale jak na złość rozmiarówki już nie było. Ale fakt, kurtki są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda , mi się te chłopięce wzory bardzo podobają :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie te kurteczki się zapowiadają. Może w przyszłym roku skusimy się na zakup, gdy będą dostępne.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.